donderdag 21 maart 2013

Wie heeft nu gewonnen?

Awel, geen gedoe met papiertjes en zo... Schat: zeg eens een nummerke tussen 1 en 40?
en 1 en 40 tellen ook mee hé.
hij: 2... waarom.
Omdat twee gewonnen heeft. en dat moet je op mijn woord geloven.
En omdat twee mijn eigen reactie is op janusje schuift het naar 3.


juffra toertjes vertelde dit:
Nen helen dikke proficiat met je 200 volgers........!
:)
Ik vind alles heel mooi, maar mijn kinders kozen NATUURLIJK voor de schuifspeldjes!
......:))))
 
Dus stuur je thuisadres even door naar mij en de speldjes komen er volgende week ergens aan.
 
En heb net een leuke doe vraag gekregen van flair: jaja het boekske vroeg mij....... dat zie je later wel.
 
Groeten Katrientje

11 opmerkingen:

  1. JEUJ.....JOEPIEJOEPIJEUJ!!!
    En vermits ik nergens je emailadres zie staan :
    Debora Sluijs
    Elsenborghlaan 29
    2650 Edegem

    Ik kijk vol spanning uit naar de komst van de mooie schuifspeldjes...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hohoho Curieus nu naar wat de Flair gevraagd heeft ... en proficiat Juffra Toertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik zag mijn naam en mijn hart ging al iets sneller slaan... Bijna!
    Gefeliciteerd Debora!
    Katrientje, laten weten wanneer ik de Flair moet kopen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg.....gaan we de flair kopen? Ik ben benieuwd!


    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woew, de flair!! spannend?! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Katrientje,
    Jij hebt een keer aangegeven dat je eventueel ook zin zou hebben om mee te doen aan een blogsters-ontmoeting. Er begint nu wat meer over in beeld te komen.
    Wil je hier s.v.p. even lezen: http://aankleedpopje.blogspot.nl/2013/03/blogsters-ontmoetingsdag.html ?
    Wie weet tot ziens.
    Groetjes, Ria.

    P.S. Wat is meneer van Snottegem GEWELDIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Juffra ! Kijk uit naar jouw Flairavontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O flair, wat een eer en heel erg verdiend, geniet ervan!
    Gefeliciteerd aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah mijn dochters hebben een abonnement op de flair !!!! Dat ga ik in het oog houden dan!
    Zeg en ik ontdek juist dat ik nog geeneens volger was.......

    BeantwoordenVerwijderen