zaterdag 16 maart 2013

give away

Een kleintje maar een mooike.
Mijn schoonzusje gaat volgend weekend op de beparkte oplage in Antwerpen staan.
En ik had geen idee wat ik zou weggeven.
Ik heb namelijk meer dan 200 volgers.
En van enkele volgers krijg ik steeds leuke commentaartjes. fijn hoor.
Volgende week trek ik een naampje. en diegene die gewonnen heeft mag één van de volgende juwelen kiezen. Ekstra shmuk staat dus in Antwerpen binnenkort.
tot zover de reclame en dan nu de keuze aan jou.
De link hierboven gaat niet open, je kan haar mailen om meer info over de juweeltjes en dan kan ze jou via facebook misschien toevoegen. ekstra.shmuk@gmail.com

 
een hangertje

 
deze oorbellen

 
of hertjes in speltjes

 
kopere poes of zilverkleurige poes in ring

 
vlinderarmband.
 
Volgers kunnen meedoen.
En de regelmatige commentaartjes krijgen van mij een extra kans.
De facebookers gooi ik ook in de pot.
donderdag 21 maart trek ik de gelukkige en kan de lente starten.
 
 
Prettige zondag.
 
Katrientje

40 opmerkingen:

  1. Aha, de eerste! En hopelijk kom ik donderdag ook als eerste uit de pot! Het hangertje met de vogeltjes vind ik heel erg mooi, dus daar zou je mij veel plezier mee doen.
    Dikke proficiat ook met je 200 volgers!
    Had je een leuk dagje weg vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. baaldage en ben dan maar met mijn kindjes bij de schoonzus gaan zitten. Daar komt dan het idee van de give away hé.

      Verwijderen
  2. Nen helen dikke proficiat met je 200 volgers........!
    :)
    Ik vind alles heel mooi, maar mijn kinders kozen NATUURLIJK voor de schuifspeldjes!
    ......:))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb maar een kleine kans maar ik ga voor de prachtige hanger , wat een schatje :-)
    Van harte met alle volgers en op naar de 300!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met het mooie aantal volgers. Het is altijd leuk hier een kijkje te komen nemen. Ik doe graag mee en hoop één van deze prachtige juweeltjes te winnen, ik kan niet kiezen tussen het uilenhangertje of de zilveren poezenring. Maak jij maar voor mij de keuze mocht ik winnen, een verrassing dus.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik stond blijkbaar nog niet officieel bij de volgers. Bij deze dus even rechtgezet.
    Alle creaties zijn even mooi, moeilijke keuze. Maar als het dan echt moet, gaat mijn voorkeur uit naar speldjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat! en heel leuke give away.

    mijn voorkeur gaat uit nr hangertje of ring...

    grz,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hier doe ik ook wel graag aan mee! Ik ga voor de oorbelletjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spullen, ik krijg jammer genoeg op de één of andere manier de link niet open...
    Beparkte Oplage is erg fijn om mee te doen, een hele gezellige markt!
    Misschien kom ik daar wel een een kijkje nemen. Nu waag ik alvast een kansje voor de speltjes.
    Grtz Tinke ('t Roos Ateljeeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ma zo tof zeg! Ik ga voor de armband of de speldjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. amaai! Wat een leuke spullen! Ik doe graag mee voor het hangertje
    Proficiat met al je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg ! Ik doe wel graag mee voor het hangertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, zo veel volgers. Ik doe graag mee voor de oorbellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O dat vogelhangertje ! Zo mooi ! Daar doe ik heel graag voor mee !
    Omdat ik niet meer zeker was of ik nou volger was of niet, (en geen verstand heb om te weten hoe ik zoiets kan zien) heb ik dus maar op die volgersknop geduwd. Moest ik er dus twee keer opstaan, moet je me er maar een keer uitwippen hé ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 200 volgers. Ik ben meteen verliefd geworden op de hanger met de vogeletjes. Dus laat die maar naar mij vliegen. Please......... Ik ga gewoon flink zitten duimen wie weet brengt het me geluk. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dikke dikke dikke proficiat met die 200! dik verdiend met al die leuke berichtjes hier!

    En tuurlijk doe ik graag mee; als ik de happy one zou zijn, kies ik voor de oorbelletjes!

    op naar de 300 ;-)
    fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie spulletjes, ik vind het hangertje super mooi! Bij mij loopt ook nog een give away tot 31 maart...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met de 200 volgers! Heel leuke give-way, ik doe graag mee. 't Is een moeilijke keuze, maar ik doe graag mee voor de hertjes, liefde op het eerste gezicht. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai, zo'n schone juweeltjes, wat een creatieve familie!
    De poezenring in koperkleur is mijn favoriet!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat! Ik doe heel graag mee voor de bambispeldjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw, al 200 volgers!!

    Ik doe ook mee met de give-away.
    van het vlindertje droom ik meteen van de zomer (wat verlang ik daar naar, ZON)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tof ! ik ben fan van het koperen poesje in je ring !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dikke proficiat! Ik doe heel graag mee met deze give away! En aangezien Tante Jannie gek is op katjes gaat ze heel graag voor de zilverkleurige poezenring! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zeg, ik waag mijn kans! En hopelijk brengt de uitslag van je give away ook de lente met zich mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, ik doe graag mee voor de speldjes met de hertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O dat hangertje is supermooi! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe heel graag mee!
    Linkje op mijn blog:http://selfmade-matilda.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, wat leuk!! Ik zou voor de poezen ring gaan voor mijn schoonzus die binnenkort jarig is. Prachtig allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Creatieve familie is dat bij jou! Mooie spulletjes en ik waag graag mijn kans voor het hangertje of de oorbelletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie spulletjes!
    Ik zou graag meedoen voor het hangertje.
    Binnenkort ga ik je vliegtuige proberen te maken voor het zoontje van mijn collega! Ik heb het meteen afgeprint toen ik het zag, echt heel tof!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 200! Daar kan ik alleen maar van dromen!
    De vlinderarmband is echt heel mooi! (net als de rest trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw 200 volgers,da wil zeggen dat je goe bezig bent :)
    Ik wil heel graag mee doen voor de bambi haarspeldtjes,zo mooi,alles is trouwens heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind dehertjes wel cutiepie ( kjoetiepaai zeggen mijn meisjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat Katrientje met al je volgers! Ik doe ook graag mee en ga voor het hangertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Amai, 200 al! Proficiat!
    Ik doe graag mee voor de (herten)speldjes!
    Ik zal een linkje op ons blogje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie spulletjes. Ik doe graag mee voor het armbandje.
    Een linkje kan je vinden op mijn blogje: pippelien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat met al je volgers!

    En wat een leuke spulletjes maakt je zus.
    Ik doe graag mee voor de speldjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi dingen maak je.
    Ik vind de vlinderarmband geweldig en de dochter de vogeltjeshanger

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik doe graag mee voor deze mooie juweeltjes
    gr
    jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen