zondag 10 maart 2013

rustige aanpak.

Dus probeerde met slaapogen (want nog steeds slapeloze nachten en deze keer niet van zieke kindjes maar omdat mijn hoofd vol stress zit en mijn hartje vol emotie.) een jurkje te maken voor een jarig nichtje.
Maar dan heel rustig, niet snelsnel. en over alles wat dubbel nagedacht.
Eerst kochte ik de stoch in een winkeltje in Mechelen. Ik wou groen en oranje combineren en mevrouw van de winkel probeerde mij meermaals te overtuigen om tocht groen met groen te nemen. grrr. ik koop toch wat ik wil. Jaja daar kan ik boos van worden. Maar ben blij om bij mijn idee te blijven.
Uit ottobre dit jurkje gemaakt.


en er heel tevreden over. er komst misschien nog eentje voor Linde met dezelfde stofjes maar een ander modelleke. 

 
En gewonnen met een give away bij toertjes en pateekes. joepie!!!!
dank je wel!!!
 
Nu een groter project dat even zal duren voor het af en toonbaar is.
ik heb nog twee weken om het rond te krijgen, later meer hierover.
 
Fijne week
Katrientje

14 opmerkingen:

  1. Dit is een supermooi jurkje! Het oranje past wondergoed bij de peertjesstof. Dit spreekt veel meer dan groen op groen. Goed dat je je niet van de wijs liet brengen!
    Ik wens je wat meer rust in hoofd en hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben daarstraks begonnen met hetzelfde kleedje (maar mer rokB). Als dat niet toevallig is... Ik hoop dat het net zo mooi wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig jurkje ! Ge moet uw eigen gedacht volgen. Hopelijk vind je een manier om zowel letterlijk als figuurlijk tot rust te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap jurkje.....ge moogt mij dat weleens leren, zo iets maken volgens een patroon......ik heb dat nog nooit echt gedaan!
    Hopelijk krijg je de stress in je hoofd en de emotie in je hart snel onder controle....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw heel mooi en die combinatie met het oranje is zeker geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je je eigen plan getrokken hebt!!
    Lekker vrolijke stoffencombi is het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. luisteren naar je buikgevoel, dat moet je doe. Het kleedje is prachtig zo, groetjes,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, hopelijk heb je snle weer wat rust!!
    En dat kleedje is prachtig!! en ik kreeg ook magneetjes, leuk he, ik post ze deze week ergens op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je bij je eigen idee bent gebleven, want deze combinatie is heel mooi gelukt! Hopelijk lukt het toch om een beetje beter te slapen 's nachts. Tof hé die magneetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, waar bemoeit ze zich mee! Het is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, zeker met het oranje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. pracht jurk !!
    ben helemaal weg van die kleuren maxispook zijn kamer is ook groen blauw en oranje !

    BeantwoordenVerwijderen