dinsdag 11 maart 2014

zomaar iets weggegeven

Ik maakte twee kleedjes.
Ze lijken op elkaar. het ene is maatje 86 en het andere is maatje 92. de ene heeft een paarse voering en de andere aan groene.
De groene heb ik geen foto van maar is klink hetzelfde als deze die ik hier toon.
Op facebook vroeg ik de maten van de meisjes.
Daaruit trok ik een winnaar. zonder dat ze het wisten deden ze mee aan een give away.
Ik maakte het maatje 92 en stak het in de bus van de winnaar. en die was overdonderd en blij.
sorrie dat ik dat niet met bloglanders heb gedaan. Maar dan werd de pot te groot. en misschien doe ik het volgende keer wel met de mensen van blog en dan niet die van facebook.

Allé, hier het jurkje:
het Louisa jurkje hé.
met een retro patroontje

een blinde rits die redelijk lukte

en een paspel met een kantje er achter.
leuk bloemenknoopje.
 
Veel plezier aan de nieuwe eigenaar van het jurkje.
 
Groeten Katrientje

10 opmerkingen:

  1. Amaai dat je daar tussen het tuinieren door nog tijd voor had? Je bent eerder Katrientje duizendpoot! En schoon dat ik dat kleedje vind!!!! Jong toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt en het stofje is gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, zo ongemerkt meedoen aan een giveaway! En dan nog met zo'n mooi jurkje als prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, ik vind het echt prachtig!
    Vooral ook de details, die paspel, dat knoopje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kleedjes zien er heel erg mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen