donderdag 27 februari 2014

mooie halsketting.

Ik maakte een halsketting zoals he hier zo mooi uitgelegd is.
Ik kocht in action spattaghetti of zoiets en begon er gewoon aan.
En er zullen er nog volgen, want ik heb een grote bol en die hoeft hier niet te blijven
rondslingeren hé.
En kopen heb ik ook nog met hopen.
Ik moet ook eens denken aan mijn Pay it forword. en er zal wel voor enkele zo'n ketting bij zijn.
Leuk om doen, snel klaar en je kan er hopen maken passend bij elk kledingstuk.


 
bedankt voor de tip
en probeer eens lieve lezertjes.
 
Groetjes Katrientje

6 opmerkingen:

  1. Heel mooie versie. Ik heb hier nog zpaghetti liggen, misschien moet ik dat toch ook 'ns proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Katrien! Je hebt hem mooi dik gemaakt! Doe ik volgende keer ook weer.
    En dankjewel om naar mijn blog te linken.
    Ben net vandaag naar de Veritas geweest om nog wat parels met grote gaten te kopen... Was van plan om er nog enkele te maken! Toeval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie versie van de zpaghetti-halsketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spattaghetti?? Whaaa!! Ik lig hier strike :D Wel een leuke ketting ;)

    BeantwoordenVerwijderen