zondag 23 februari 2014

laatste carnaval kleed

Ons Linde mag ook met carnaval verkleed naar de opvang.
Ziehier, MEVROUW DE PAUW:
 
vilten pauwenveertjes op een rekje en op haarspeldjes.

 
kleedje met een rokje erover

 
de vilt had ik nog liggen. De stofjes kocht ik tweedehands op de facebook pagina stofkoopjes.
Toevallig gevonden en heel goedkoop gekocht en nog veel van over.
Patroon van het kleedje: bovenstukje basis van svdh. rok is een rimpelrokje aan het bovenstuk gezet.
 
Groeten Katrientje
en vooral een fijne week.


de

14 opmerkingen:

  1. wauw ... zo mooi !!!
    en wat een mooie, lieve prinses !!!
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!! Je hebt jezelf weer overtroffen! Wat voor mooie dingen maak jij toch altijd en zo veel en zo snel!
    Ik had deze op pinterest ook al eens zien verschijnen maar die haarspeldjes maken het toch helemaal af! Mooi gedaan!! Dat wordt een toffe en mooie carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig is ze!!!
    Prachtig kostuum, knap gemaakt Katrientje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd een beetje bang van pauwen... maar deze is een schatteke! Dat zie je zo. En dan nog eens een schoneke er boven op!
    Prachtige creatie! Waar vond je die mooie veren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de pauwenveertjes van Linde haar kleedje maakte ik uit vilt, alsook die van haar haarspeldjes.

      Verwijderen
    2. Whow hoe knap deed je dat! Ze hadden wel succes zeker je kinderen? Of moet de verkleedpret op school nog komen?

      Verwijderen
  5. Oh God... Zo mooi en zo ongelofelijk schattig! :-))

    BeantwoordenVerwijderen