vrijdag 13 mei 2016

voor Linde

op het wijvenweekend 
naaide ik veel voor Linde
waaronder dit:

dit jaanu jurkje is precies nog wat groot uitgevallen, 
maar lief kind wou het enorm graag aan. 
Het is een model dat ik graag naai.
Niet gewoon rechtdoor, beetje moeilijk,
toch doenbaar, en helemaal mooi!
het stofje is soft cactus van de eerste lichting nog.




dan heb ik ook een kleedje redelijk basis gemaakt.
Het stofje kocht ik ooit over van juffra toertjes.
(Dat wist ze al niet meer)
jaja, ik deed vooral aan: naai je voorraad eens op.
Ons lieve meid vond dit het lievelingskleedje van het weekend.




Maak er een mooi lang weekend van.

Groetjes 

Katrientje


7 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk weer pareltjes... maar de mooiste parel is Lindeke! Ze straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vele hartjes voor de olifantjes ! Supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het tweede jurkje vind ik helemaal prachtig! Die kleuren staan haar zo mooi. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig!
    En wat een lief topmodelletje!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, volgend jaar past ze perfect in die Jaanu! Vele hartjes voor het andere jurkje trouwens, helemaal mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen