woensdag 29 juli 2015

pyjama's

Ik kocht een leuke stof bij Pieke Wieke.
Spookjes die licht geven in het donker.
Daarmee ging ik de kinderen een pyjama geven.
Veel uitleg is er niet voor nodig.
Short patroontje van oliver+S. (is een gratis patroontje)
En shirt van de action. 
Op het shirt een applicatie uit de stof.
En dat alles samen maakt gelukkige kindjes.
Meer moet dat niet zijn.




Ze vielen nu niet echt snel in slaap.
Vele spookgeluidjes kwamen uit de kamer galmen de eerste avond.

Groetjes Katrientje

10 opmerkingen:

  1. Superfoto’s van jouw 3 lieve spookjes. Gelijk hebben ze dat het spoken in het donker even moest uitgetest worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Claire heeft gelijk, wat een schoon foto's van uw drie spookskes !!
    En het kind in mij vindt dat lichtgevend stofke de max :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! Supermooi stofke!!
    Ik zou ook nog een beetje spoken voordat ik in slaap zou vallen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat ze die avond wel snel wouden gaan slapen, maar dan toch niet echt om te slapen. ;-)
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen