woensdag 24 juni 2015

moeten er nog appels zijn?

Hallo Allemaal,
Voor wie een beetje mee is op mijn blogje: Mijn oogjes zijn al 80 procent beter.
Maar nog niet over.
Het gaat dus goed.

En ons Linde is in het groot verlof jarig.
Maar dan kan ze natuurlijk de kindjes op school niet trakteren.
Dus gaat ze morgen met een mandje vol appeltjes naar school.
22 appelzakjes maakte ik.
Bijtjes voor de meisjes en auto's voor de jongens.

Tutorial van 



Groetjes van mij.
En in het vorige berichtje kan je nog meedoen voor het winnen van een toilettas.

Katrientje

15 opmerkingen:

  1. Ooooo nog zo n tof bijtjes stofje !!! Waar heb je dat gevonden ? Wat ik van jou gekregen heb is ook perfect ! De zakjes zijn supermooi ! Nog ne keer bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh hoe schoon !! Zou dat opvallen als ik vandaag ineens in de klas bij Lindeke opduik, en daar mee in de rij ga staan om ook een appelke te krijgen ?!?
    Ps goe dat het weer wat beter gaat met de oogskes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk! Maar heerlijk, al die zakjes zo bij elkaar.
    -Super van je ogen, ik hoop dat het snel helemaal in orde is!-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap! Een gelukkige verjaardag voor Linde binnenkort en een fijne vakantie voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi...Leuk om te doen ,he.Ik heb er ook net 20 gemaakt om maandag uittedelen op de dochter haar verjaardag.
    Benieuwd kom dan maar eens piepen op mijn pinterestpagina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi he. Ik ben zo blij dat de stofjes een tweede leven kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heeft ons moeke weer mooi gemaakt voor de kindjes.

    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt! Wel een klusje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bandwerk! Knap!
    ik duim dat je gauw helemaal genezen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei deze blogpost heb ik gemist blijkbaar. Keitoffe stofjes heb je voor die zakjes en wat een werk! En dat met die zieke ogen! Knap zunne! De kindjes gaan blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei deze blogpost heb ik gemist blijkbaar. Keitoffe stofjes heb je voor die zakjes en wat een werk! En dat met die zieke ogen! Knap zunne! De kindjes gaan blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze blijven leuk, een toffe en gezonde traktatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk! Knap gemaakt zeker nu je last hebt van je ogen, extra knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen