dinsdag 28 oktober 2014

knuffelmodus

Ik ben hier deze vakantie in knuffelmodus.
Om niet te zeggen dat ik heel graag elke dag een knuffel zou maken. 
Tot nu is het gelukt. Dus ik zou aan het einde 7 knuffels willen bij hebben.
Maar er zal alvast wat tussen komen. Dus misschien haal ik het streefdoel niet. Misschien moet ik dan eens twee of drie per dag maken hahahaha. (lukt nooit hoor)
Moeke Veerle is ook in knuffelmodus.
Dat zal je wel zien binnen enkele dagen.
zondag, maandag en dinsdag:
kabouter

muis


en konijn

nu kiezen wat het volgende knuffeltje zal zijn.
Groeten Katrientje


9 opmerkingen:

  1. Ik morgen het elfje en misschien nog ne kabouter zonder salopet...maar mijne kabouter zijn hoofd is nogal scheef...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Konijn heeft mijn hart gestolen :-)))) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik dacht eerst dat je elke dag een kabouter ging maken (de kabouters van sneeuwwitje). Je bent in elke geval goe bezig ! Ze zijn superschattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo, blijft maar goed in de knuffelmodus hangen want ze zijn supermooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi!! Ben benieuwd wat het volgende zal zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar hoe GEWELDIG zijn die nou weer!!!
    I looooove the mouse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch een geweldig boekje hé. Het is zo moeilijk kiezen welk je eerst maakt. Ze zijn allemaal zo mooi. Nog veel plezier ermee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal leuk!Wel een heel werk denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen