vrijdag 29 augustus 2014

prulletjes en meer

Mijn lieve nicht kocht in de vakantie bij Pieke Wieke een prachtig stofje voor een zomerjurk.
Ik zou voor haar dochtertje dat maken maar het is geen mooi weer meer geweest en ze vroeg om er wat anders van te maken en het mocht een verassing zijn.
Dit is het geworden:


hieronder zie je een wolk met regen...
't is voor de haarspeldjes van ons Linde



kleine bestelling: een kleedje voor een meisje en een rokje en tasje voor het zusje.



groetjes

Ik ga verder werken voor school.


13 opmerkingen:

  1. Wauw ! Goed bezig seg, wat een productie !
    Die wolk is supermooi, alles eigenlijk, maar dat wolkenstofje voor een wolk gebruiken, dat vind ik heel geslaagd !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dat wolkje is mooi ! En goed gevonden, want haarspeldjes hebben altijd de neiging om overal rond te slingeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel, die wolk dat staat vanaf nu ook op de to sew lijst! zo'n leuk idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal, en ja, die wolk vind ik ook een superidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, jij bent lekker productief bezig geweest!
    Stuk voor stuk heel knap, vooral die haarspeldjeswolk is echt goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij moet jij dringend aan de Rilatine! Dit is niet meer normaal! Zo productief! En stuk voor stuk prachtige creaties!
    Heel tof die wolk met de speldjes van Linde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar neen, dit zijn nog vakantiemaaksels. Ben al een week in school aan het werken en naai al een week niet meer. Hopelijk vind ik snel terug wat naai momentjes. Want ik mis het al.

      Verwijderen
  7. Amai zeg, jij hebt weer heel wat genaaid!! Mooi!
    Dat wolkje voor de speldjes is ook leuk. Wij hebben iets anders voor de haarspeldjes, ik zal het anders ook eens een keertje bloggen (hopelijk binnenkort)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Mooi!
    Dat wolkje voor de speldjes is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen