woensdag 23 april 2014

swapke

Ik doe een privé swapke.
Ik maak een kledingstuk voor haar dochter en zij mag voor mij mooie haarspeldjes maken.
Hier heb je al mijn deel van het swapke:
Uit zelfgemaakte kleertjes 1: luna
Maar eerlijk....Ik vond dat een moeilijke uitleg en heb het naar eigen denken in elkaar gestoken. Ik snapte dat bovenstuk met knopenpad en voering totaal niet.
Resultaat is wel mooi.

Altijd een beetje spannend als je de juiste maten niet helemaal hebt.



stof van stoffenspektakel en knopen van blender vintage shop in Eppegem.


En het past!!!!
En het staat haar mooi!!!
Groeten Katrientje

11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. gemaakt toen gij zo fijn aan het wandelen was. in de vakantie dus hé.

      Verwijderen
  2. Schoon! En amaai, je kiest dan ook nog niet het makkelijkste modelleke!
    Chique gemaakt!
    Die van den TV kan er nie van over da gij da zo schoon kunt! Da ziede duidelijk aan haar gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer, zo wil ik ook wel eens swappen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!
    En ik ben het volledig eens met 'ik snap de uitleg niet', met zelfgemaakte kleertjes heb ik dat ook vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gedaan. En inderdaad ze staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjoew, ik maakte deze ook al eens en snapte toen ook niks van die knopenpat en voering. 't Ligt dus niet aan mij ;) Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw deeltje is alvast geslaagd! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Idem probleem hier met de uitleg in dat boek (vooral de split)...

    BeantwoordenVerwijderen