zondag 14 juli 2013

mijn vakantiegevoel 2

Hallo,

Even een gezellig vakantiegevoel gehad deze week.
In Mechelen is er vanaf gisteren tot 30 augustus een soort strandje.
We gingen er naartoe voor de opening.
Het is een oude opel garage is omgetoverd is tot skate park en achteraan strand. Ook grafittikunstenaars (waarvan we er drie kennen) stellen hun werk wat tentoon.

daar heb ik enkele foto's van.

Daarnaast gingen we ook in Eppegem naar de kindernamiddag van soiree tropicale. ik laat geen foto's daarvan zien omdat er nog meer mensen op staan waarvan ik niet weet of ze het wel leuk vinden dat ik die post. Maar 't was daar ook leuk.

Vandaag straattheater in de nekker in Mechelen... 't was wel een beetje een afknapper.
Maar dan toch nog gezellig gaan doen bij de schoonbroer en een hele bende.

hier volgen de foto's van M.E.C. het mechelde strandje. (we kregen ook gratis een ijsje. mmmm)





 

 
 
 
Deze laatste foto vond ik gewoon mooi.
De verwondering van de zeepbellen.
 
 
Groeten Katrientje

6 opmerkingen:

  1. Hangmaten, zeepbellen, verwondering, samen zijn, ...klinkt goed allemaal! Mechelen, ik heb zin om er eens langs te komen :)
    Mooie sfeerfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! En dan die Ben en Jerry's, echt leuk gevonden om dat zo te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai wat gij allemaal afgaat in de buurt !
    Pffff ik word al moe met dat warm weer van gewoon in den hof liggen !
    Maar uw kindjes zullen het zeker reuze gevonden hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke fots en fijn dat het zo gezellig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat actief zijn jullie! Lijkt me leuk.

    BeantwoordenVerwijderen