zondag 21 april 2013

twee VW T-shirts

voor mijn schattekes maakte ik deze twee.


 
en gisteren kocht ik aan een klein prijsje kleertjes voor Linde van dame toertjes en pateekes.
En dan kreeg ik er nog een stofke bovenop.
Maar ik ga nog wel iets bedenken om haar daarvoor te bedanken.
Geef mij wat tijd en ik bedenk wel wat.
Want zo'n lieve dame AMAAI
 
en Wardje was mee en in de auto zei hij:
Wanneer kan ik nog eens terug komen naar mijn nieuwe vriend Loic?
dat is een zoontje van toertjes en pateekes.
:-)
 
 
Groeten Katrientje
 

11 opmerkingen:

  1. Gj zijt anders ook een hele lieve !
    Schoon t-shirtjes voor uw jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad, gij zijt ook een heel lieve!
    Heel schone t-shirtjes...ik ben fan!
    En die kleertjes...graag gedaan en altijd welkom om gewoon eens binnen te springen hoor!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke shirts! Mijn jongens zouden jaloers zijn als ze deze zagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die busjes blijf ik toch echt geweldig vinden!
    Knappe t-shirtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig ! De t-shirtjes, die lieve madame toertjes en de nieuwe vriendschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé hoe tof is dat , en Toertjes heeft gelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen