donderdag 5 juli 2012

nieuw neefje

Ons neefje dat pas binnen drie weken zou komen komt toch wel vandaag zeker.
Jawel ze hebben mij voorbij gestoken.
Dus heb ik de hele voormiddag geknutseld. Met een blollerig machien dat eigenlijk binnen moet.
Maar ja, dit wou ik toch nog effe doen.
Welkom Neefje voor Pol en Ward.

 Een dekentje met paspel ertussen

 Een kussentje


 Met een restje stof een applicatie op een rompertje


Ziezo, ik denk dat ze daar wel tevreden mee zijn.


Stofje is Michael millen van Bambiblauw
Fleece is een ikea dekentje
Rompertje is van C&A.
paspel van het stoffenspektakel.

Groeten Katrientje

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan!
    Ook het stofje zie ik graag, de combinatie van blauw en geel is lekker stoer én lief!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal, daar zullen ze heel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Binnen 3 weken was het misschien al een beetje lastiger geweest om deze supermooie cadeautjes klaar te krijgen :-) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen mooi cadeau is, goed gewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super-cadeau! Ik begrijp niet waar je de energie blijft halen. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en inderdaad je bent een bezig bijtje, teken van nestdrang zou ik denken, maar bij jou twijfel ik even omdat je altijd lekker in de weer blijft ;0)
    Jou meisje zal haar mannetje moeten staan tussen de jongens en ik kijk al uit naar haar naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar gaan een paar ouders heel erg blij mee zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dat bericht weer verwijderd, er waren wel wat mensen die hebben gekeken maar niemand die er iets over zij, dus ik denk dat het niet meteen aanspreekt, ik ga het even overdenken om het misschien maar met 1 schilderijtje te doen... ik weet het nog niet zo goed. Vind het wat zonde om het te willen doen als het niet aanspreekt voor velen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen