maandag 3 november 2014

er was eens


Piraat Jan vaart op de zee
stuurt hij met het roer dan draait het schip mee


naar de keuken want ik heb zo'n dorst
ooooh, door die golven heb ik gemorst.


Jan gaat klimmen heel erg hoog
Wat ziet hij daar achter de regenboog?


een zeemeermin op het strand
die ligt daar maar aan de kant.


Piraat Jan gooit het anker uit
en verlaat het schip en zijn schuit.


Kom Maar zeemeermin dat ik je helpen kan
Mijn hartje staat al in vuur en vlam.



Dank je wel Lieve Piraat,
Maar ik duik snel in zee als het gaat.



Ik weet nog ergens een mooie schat.
Snel ga ik die brengen wist je dat???


 S morgens heel vroeg in de kajuit
van onze Piraat een mooie buit.

Popjes gemaakt voor het thema Piraten op school.
Schip van dienst: Mercator in Oostende
Zee: Oostende


groetjes Katrientje

9 opmerkingen: