vrijdag 8 augustus 2014

Truitjes

Voor Pol en Ward maakte ik truitjes uit het boekje SVDHZ. geen kaptrui maar de kraagjes in plaats van de kap. Ben er precies toch niet echt tevreden van. Vind de kraagjes wat raar.
Maar de kinderen waren er erg blij mee.
Pol wou geen auto's meer. dat staat niet bij hem????? Hij koos andere stof en combineerde zelf de kleuren.





stof met bouten: kapellen
gele boord en tricot van Pieke wieke







autotricot: stof overgekocht van madam toertjes
rode tricot van bij pieke wieke

Ward zijn beschadigd gezichtje:
allergieaanval deel twee.
Nadat Ward een twee weken geleden is opgenomen in het ziekenhuis ging alles beter. 
Tot ineens hij een andere allergie aanval kreeg. Verdere onderzoeken zijn aanbevolen. We zijn er nog niet wat dat betreft. niet leuk, maar er zijn ergere dingen.

groetjes katrientje

5 opmerkingen:

  1. Ik vind jouw kraagjes een pak mooier dan de mijne, die van mij staan vele meer open.
    In ieder geval een goede keuze van Pol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie ook niets mis aan de kraagjes, ik vind ze net heel mooi!
    Het zijn 2 mooie truien geworden!
    Ik duim mee voor Ward!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Kan je die kraagjes ook dichtdoen dat het zo'n rolkraagje wordt? Anders kan je er een lusje en knoopje aanzetten... allé 't is maar een idee... ik vind ze zo ook echt mooi. Succes met de allergietoestanden.... hopelijk wordt het snel opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim voor wardje, dat ze het snel vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sneu voor Ward. De kragen vind ik mooi, wellicht inderdaad nog een knoopje (kamsnap?) toevoegen om een kolletje te creeeren

    BeantwoordenVerwijderen