maandag 18 augustus 2014

leuk geschenk

Onze over buur vroeg mij of ik iets kon doe met een zwembad. zo'n opblasdaing voor de tuin.
Ik: neen, we hebben zo'n rechthoekig van intex en dat doet het nog goed.
Hij: Jaja, maar dat van ons is een rond met een ladder en een pomp en dan heb ik nog leuk tuinspeelgoed voor op de tuinslang aan te sluiten.
Hmmmm zeg ik.
Weet je wat: breng maar eens binnen dan zien we wel!

Ons zwembadje verdween heel snel toen we dit zagen. :-)
Poolparty.

allé, 't water zat er in en de pomp en de produktjes ook.
Dan moet ge dat dus voor heel de zomer maar één keer vullen hé.
Die gingen daar in zeg! en dat water was nog ijskoud.


en dan die mat met de tuinslang er op en zo'n bootjes om te schuiven: geweldig.

DANK JE WEL BUURMAN!!!

Maar de dag nadat het vol was....is het slecht weer geworden. :-( 
Pol ging er nog wel regelmatig in maar de rest niet.
te koud!
Laat het nog even na zomeren AUB!

lang leve de buur.

8 opmerkingen:

  1. was bij ons ook zo...toen we jaren geleden ons zwembad bouwden, den dag dat het af was heeft de zon de laatste keer geschenen...maar allé, er komen nog zomers hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai wat een ijsberen! BRrrrrr.... wacht maar 1 september is het terug snikheet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. weet je, het mag tot einde september blijven staan. Dan kunnen na school er nog in. :-)

      Verwijderen
  3. ja, dat denk ik nu ook zie, dat het 1 september terug mooi weer gaat zijn!
    en wat leuk van je overbuur. ze zullen er nog veel pret aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij zetten het ook pas op begin augustus, genoeg filteren en controleren dan kan het lang blijven staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik duim voor jullie dat het toch nog een beetje mooier weer wordt zodat ze in het zwembad kunnen zonder te bibberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier staat er ook een maar nu maar 16°C dus bibber

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat ... mij krijg je daar alleen maar in als het snikheet is hoor !

    BeantwoordenVerwijderen