vrijdag 18 december 2015

combinatieprobleem?

Ik kocht enkele tweedehands kledingstukken voor de dochter.
Thuis gekomen begon ik te combineren.
En met dat mooie shirt kon ik niet overweg. 
Ja een jeans past bij alles.
Maar dat draagt ze niet graag.
Het zit haar niet makkelijk een "stijve" broek.
Dan maar een snel klaar rokje met een stofje dat er bij past.
Stofje kocht ik ook tweedehands over.
Niet voor een prikje hoor.
Maar een tweede leven aan iets geven is voor mij ook heel leuk.
Het geeft een goed gevoel om te hergebruiken.
Het is nog wat op de groei gekocht en gemaakt.
Maar wie hier vaak leest weet dat ik dat altijd doe.
Dan hebben we er langer geniet van. 




De Kerstvakantie is hier begonnen.
Daarom wens ik niet enkel een prettig weekend aan iedereen,
maar ook een fijne vakantie.
Niet iedereen heeft nu twee weken vakantie, dat weet ik.
Maar toch... de kinderen wel hé.

groetjes Katrientje


7 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van je verlof en de nieuwe rokjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie ! Dat rokje past er heel mooi bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dagen en een toffe vakantie gewenst!
    Prachtig rokje voor de dochter! Mooie combinatie zo samen en perfect geshowd :-))!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig rokje!! Aan jou en je gezin ook een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die Linde toch, zo'n modelleke.
    Geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen