maandag 28 juli 2014

de vakantie is half!

Ik naai hier in een snelheid dat ik nooit gedaan heb.
De twee bruidsjurkjes zijn klaar. Ik laat ze pas zien als de trouw geweest is.

Dan maakte ik nog heel wat pennenzakjes.


Pol wou ook raag een apen T-shirt
Maar ik maakte wel een 122 en die viel heel groot uit. Veel te groot om dragen, dus gaat die nog in de kast.



Dan ging ik naar een stoffenverkoop en kocht deze ninja tricot op vraag van mijn jongste zoontje. 
Was ik even geschrokken van de prijs. Maar ja, We kochten genoeg voor de jongens en hadden nog een stukje over. Lillestof- ninja.


Eindelijk kwam Pol terug van kamp.
Wat had ik dat ventje gemist.
Maar hij overleefde het en nog meer, hij had het heel erg leuk daar.
Met een koffer vol spullen van zichzelf en anderen is hij terug gekomen, de zoektocht naar verloren voorwerpen kom t volgende week. :-)


Hier een restje Ninje met andere tricot gecombineerd in een maatje 92 om hopelijk op de rommelmarkt te verkopen. En anders vind ik het nog wel een leuk babygeschenkje.


ook deze vespa's is maatje 92 met hetzelfde doel.


Sfinks festival mocht ook dit jaar niet ontbreken




En hop: genieten van de tweede helft van de vakantie.

Groetjes Karientje


9 opmerkingen:

  1. Wow, full speed maar het stoort mij geen beetje als er zo'n plezante maaksels uit voortkomen. Blijven gaan, zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. reden van verhuis...
    kijk even hier
    http://tio5.blogspot.be/2014/07/voorlopige-stilte.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe t-shirts,zeker in dat kleine maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen heb je gemaakt ! Zo productief !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ijver en stuk voor stuk mooie dingen! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel moois gemaakt! Ik benijd je ijver.
    Blij ook dat Pol het goed stelde en dat de tweede helft van de vakantie alvast goed is ingezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, je naaimachine heeft zo te zien op volle toeren gedraaid!
    Knappe t-shirtjes en pennenzakjes heb je daar tevoorschijn getoverd.
    Ik ben al benieuwd naar de kleedjes, wanneer is het trouwfeest?
    Prachtige foto's van je kindjes heb je trouwens gemaakt, vooral die waar ze alle 3 opstaan is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen