vrijdag 3 januari 2014

secret santa

Tijdje geleden Deed Linde ons SD kaartje van het fototoestel verloren.
Bij het opruimen van de kerstboom terug gevonden.
Hierop stonden de foto's die ik maakte van het pak dat ik toe kreeg en ook van datgene dat ik verstuurde.
Ik maakte dit:
ze houd van reizen en de naait.
een speldenkussen met speldjes, knopen, een zakdoekhoesje, labeltjes voor aan de reiskoffer, geldbeugeltje, ring van parijs, slaapmasker en een briefje.


 
Ik kreeg dit:
Enkel zakjes thee, een affiche met een mooie spreuk over honing, stikkers voor op mijn honingpotjes, een mooie brief en een prachtig bijenstofje.


 
DANK JE WEL!
Ik ben er erg blij mee.
 
volgend jaar doe ik terug mee. :-)
 
groeten Katrientje

4 opmerkingen:

  1. die labeltjes voor de reiskoffer, dat is een goed idee, ik had nu kadoolintjes aan ons valies gehangen , wel wat belachelijk, maar ik wil die wel herkennen als die op den band voorbijkomen
    en die Linde haha, wel goed dat ge het nog teruggevonden hebt
    en zeker tot ziens dit jaar!! we wonen in het zelfde dorp en we gaan samen op weekend hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi pakketje dat je gegeven hebt! Ik vond het ook heel leuk om mee te doen met secret santa en ben blij dat ik je blij heb kunnen maken. Hopelijk had je een fijne kerst en veel geluk in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee fijne pakketjes, zowel het pakketje dat je gemaakt hebt als het pakketje dat je gekregen hebt!
    Gelukkig heb je je kaartje teruggevonden, creatieve verstop plaats zo te lezen. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen