vrijdag 13 december 2013

gehaakte mutsen.

Ward is gek op de film van verschrikkelijke ikke. Niet zozeer op het verhaal maar wel op die gekke figuurtjes met één en sommige met twee ogen.
Bij Janusje zag ik zo een muts.
Ward was verkocht en Pol wou er ook zo één.
Ik vroeg lief of ze er wou maken en dan kocht ik ze wel.

Super dat ze het wou doen.

De kinderen vandaag naar school en amaai, die waren enorm fier.
Knap gemaakt zeg.
De meesters en juffen vertellen in het leraarslokaal dat ze de mutsen enorm leuk vinden.

Kinderen vroegen mij waar ik ze gekocht had.
Bij Ward was er zelfs een boos kindje. Want hij had niet zo'n muts. :-(

Daarnaast kreeg ik ook nog een tasje ter ere van mijne verhuisstress. Heel knap gemaakt hoor.

Ons Linde was er al mee weg.
Maar nu zit het veilig bij mij.

Bedankt om dit alles



 
groeten Katrientje

11 opmerkingen:

  1. Het zijn echt supermooie mutsen! Op model zijn ze nog veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, maar zo'n leuke mutsen!!!

    en een tasje in jou favo stofje, kan niet beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mutsen zijn echt geweldig!
    En de snoeten die erin zitten zien er wreed content uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!! Mijn zoons (vooral de jongste) zijn ook helemaal gek van de gele mannetjes, de minions. Ik zal de foto dan ook maar niet laten zien ;) Met dit soort dingen wilde ik dat ik ook kon haken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij zie je ze goed lopen op de speelplaats, de grote kindjes zijn hier ook zot van de figuurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staan de mutsen mooi op de hoofden van jouw knappe zonen! Nu ik ze zo zie, ben ik ook fan van het twee-ogige exemplaar. Het heeft ook iets weg van een vliegeniersmuts.
    Ik ben dit weekend niet thuis geweest. Anders had ik sneller gereageerd op jouw bericht. Want ik vind het echt fijn om die twee vrolijke snoetjes te zien!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hééél mooi. Zit ik toch wel te springen om een patroon van zulke muts zeker !!! Kan ik er via jou aan geraken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is het mogelijk hiervan het patroon te bekomen?
    alvast bedankt,

    BeantwoordenVerwijderen