woensdag 21 augustus 2013

schooltasnachtmerrie

Eindelijk!!! Ik heb hem af gekregen.
Het begon bij Pol die een nieuwe schooltas moet.. geen rugzakje maar een stevige tas.
Daar stonden ze in de school op. En ik wou hem zelf maken...
Pol koos de stof en ik ging de rest er bij bestellen.
Gelamineerde plastiek om te plastificeren met een strijkijzer.
Sloten die ik wel leuk vond.
Kei stevige vlieseline om in te strijken... lees nagel aan mijn kist...zucht.
Jawel ik heb enorm gevloekt op die vlieseline achtige karton. heb namelijk de schooltas moeten keren met dat ding en alles krakeleerde en de plastiek kwam, los en AAARRRGHHH zucht kreun vloek...
Maar even tot rust komen, traantjes weg en opnieuw strijken... JOEPIEEEEEE!!!!! Het is goed gekomen.
Ben fier op de tas Ik stoef op facebook, ik stoef hier en ik stoefte bij de stoffenfee waar ik de stof kocht. En binnenkort stoeft Pol ermee op school.

Maar geloof mij als ik zeg.. dit ga ik niet zo gauw opnieuw doen.










 
groeten Katrientje

22 opmerkingen:

  1. Ik heb dien kartonachtige vlieseline ook liggen....verschrikkelijk spul vind ik dat!
    Maar de Pol zijn nieuwe boekentas is dat allerminst ......toffe stoffenkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! En zie ne keer hoe blij Pol is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij verdient een standbeeld en moet verplicht stoefen !!!
    Dat gij zoiets kunt met drie klein mannen en een verbouwing, waauw !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is die mooi geworden!!! En natuurlijk mag je je trots uitschreeuwen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap!! Je mag er echt trots op zijn. Pol is er ook trots op!!
    Dat karton is echt iets rottigs hé... heb zo een kroon gemaakt en werk er ook niet graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!!! Dit is prachtig! Geniet maar van het stoefen! Heel terecht vind ik je trots.
    Die opstrijkvlieseline en 'kartonvlieseline' kende ik niet. Nog nooit gezien. Ik ben bij deze gewaarschuwd.
    Gelukkig voor je dat het allemaal goed kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, echt prachtig geworden, daar mag je mee 'stoefen' hoor! (dat woord kennen wij niet in Nederland, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar zie dat gezichtje eens stralen ! Die gaat goedgezind weer naar school vertrekken. Dat kan ook niet anders met zo'n prachtexemplaar ! Zo zullen er vast geen 2 rondlopen ! Well done, meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veeg maar alle tranen snel weg....of 't zouden moeten tranen van blijdschap zijn : samen met je stoere knul die zo blij is met zijn unieke tas !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai... die is echt mooi... knap gedaan seg!! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lamineren en keren: ik deed het ooit met een toilettas, en met nog andere dingen, zonder kartonachtige vlieseline... Dat begon ook te craqueleren en ik werd er gek van. Ik haalde heel die plastiek er toen gewoon af want strijken hielp niet... Blij dus dat dat bij u wel is uitgedraaid! Zo lachen dat hij doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige tas! daar mag je met recht trots op zijn. Prachtig gedaan. Maar gezien je verhaal begin ik er maar niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eind goed, al goed ! Hij is echt schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk gedaan hoor! hier vorige week ook 2 boekentassen gemaakt. Gebruikte je Decovil als versteviging? Bij mij ging dat redelijk vlot...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. deze is super cool,het eindresultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooi! zeg! Proficiat! Pol gaat binnenkort succes hebben met deze pracht-boekentas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superknappe boekentas die alleen maar blije gezichten oplevert, hoe fijn is dat ! Echt mooi gemaakt. Wees maar zeker dat Ward ook spoedig om zo'n sjieke boekentas zal smeken ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Groot gelijk dat je hiermee stoeft. Je mag er trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt kanp werk, al snap ik dat je zegt, nu even niet meer :)

    BeantwoordenVerwijderen