vrijdag 21 juni 2013

haakprobeersel.

Ik vroeg het al enkele weken geleden op mijn facebook...
Wat doe ik hiermee?
Ik probeerde wat granny's te haken.
Mijn allereerste.. maar wat moet ik er mee?
Ga ik door voor een dekentje of maak ik er een kussen of.... iemand vond een poncho voor Linde wel leuk maar ik weet niet hoe ik het tot poncho kan maken.(wel een tof idee)
Ik moet ook nog uitzoeken hoe het aan elkaar zetten moet.

Iemand nog een ander leuk idee??? laat maar weten. Voorlopig ben ik er even mee gestopt.
Niet alleen omdat ik geen goesting meer heb (komt wel terug) maar ook omdat ik druk bezig ben op het werk....( Voilà ik heb het gezegd) en ook thuis enorm druk heb.

Vooral met verbouwen en alle stress er rond.
daarom dat het even wat rustiger op de blog is en ook het lezen van blogjes. één week,...en dan is er een beetje meer gemoedsrust.
druk weekend hier kom ik !!!!!!! supermoekeeee!!!!!!! Groeten van Katrientje


5 opmerkingen:

  1. Je gaat dat goed doen! Ik duim alvast.
    Ik kijk dit weekend mijn agenda voor de zomer eens na en dan laat ik je iets weten! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom op meid, nog even doorbijten en dan genieten van jou welverdiende vakantie!

    misschien een ideetje voor op de kamer van Linde :
    http://ellebel5.blogspot.nl/2012/12/beschrijving-van-de-poef.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoho gij durft !!! Zeggen dat ge het druk hebt op uw werk !!!!
    Pas maar op of de boze wolf leest het.....
    Zeg maar uw geanny s vind ik heel tof! Een poncho is niet zo moeilijk hoor. Twee rechthoeken die je verbindt! Ken je de site van drops ! Daar staan heel,veel toffe en gratis patronen op!
    Een tas vind ik ook altijd tof.....staat ook op die site van drops
    Een dekentje voor de poppen
    Groetjes en ik,wens je genoeg energie voor dit weekend !
    Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Straks lekker uitblazen, en de stress laten varen.
    Een poppendekentje of een tas zoals Vee voorstelt spreken mij ook aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een orachtige ganny's misschien iets voor een kussen, su66 met alles. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen