dinsdag 14 mei 2013

nog wat prullekes.

Heb er misschien toch al een ideetje voor. en zolang ik nog niet zeker ben prul ik wat verder en hou ze aan de kant.

Nu weten trouwe lezers wel dat ik liever achter het stikmachien zit dan haken. Maar een haakwerkje kan je wel overal meenemen hé. Dus handig voor de vakantiekes of de wachtzaal bij de dokter of zo.

Breien kan ik nog niet. Maar ...misschien ooit hé. (recht en averechts rechtdoor lukt nog net)

Nu even genieten van mijn taske appelthee. daaaaag

Katrientje

8 opmerkingen:

  1. Ik kan zelfs niet haken!
    Dat is inderdaad iets compacter om mee te nemen ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rechts en averechts, meer moet je niet kunnen hoor. En nog een meerderinkje en minderinkje, niets moeilijks aan. Gil maar als ik je kan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Den turksen oplos ? Ik ook!!! Nog altijd van uw blik, maar wel pvergekapt in het mooie blik van londen, was trouwens uw ideetje
    Breien is zalig vind ik
    En als ge rechts en averechts kunt, kunt ge meer dan genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, den Turkse oplos hihi, breien...misschien doe ik het wel eens. Misschien sneller dan verwacht als het toch winterweer blijft in België.

      Verwijderen
  4. Weer heel toffe prullekes! Bedankt voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je haakseltjes zien er wel heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen