maandag 30 april 2012

mooi weer.

Vorig jaar was het al heel lang aan het "goed weer" zijn.
Nu is het blijkbaar toevallig één dagje goed weer geweest. Want morgen is het weer over. Dan profiteer je er toch van zeker. Even weg van thuis en het naaimachien (hier zie je niet veel van mijn naaiwerk, maar het is voor de doopsuiker dus laat ik het nog niet zien hihi) en op naar plankendael.
Plankendael is voor ons maar 10 min. rijden (wegens zwanger met de auto want normaal gaan we met de fiets) en we komen er veel, maar vandaag nam ik het fototoestel eens mee. ah ja, zo'n schoon weer.
We waren voor de opening van het park daar, dus een dik uur helemaal alleen rondgelopen. :-)













Groeten katrientje
En hopen op nog zo'n mooie dagen.

10 opmerkingen:

  1. Gelukzakken zijn jullie, zo dichtbij!
    Als dat hier zo was denk ik dat mijn oudste daar niet weg te slaan was ( ik zou er denk ik een tent moeten opzetten :-))
    Groot gelijk dat je van het weertje genoten hebt.
    En ik ben wel nieuwsgierig naar de doopsuikertraktatie, ik zal nog efkes moeten wachten zeker :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schoon kereltjes toch,
    die hebben zich blijkbaar ook goe geamuseerd!
    tja, op 10 minuten van ... daar ben k toch een tikkie jaloers op ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben er duidelijk van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lieve foto's van je kleine schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he z'n dagje, wat een prachtige foto's. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's. Laten we hopen dat we ook vandaag het zonnetje te zien krijgen, goed weertje is toch zo plezant.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat heeft weeral deugd gedaan! Van zo'n zeldzame zonnige dagen moeten we echt genieten! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen