dinsdag 10 januari 2012

laatste haakwerkjes voorlopig.

Ik maakte een envelopje voor mijn Petekindje. Ze is 13 en ik wist niet wat geven voor haar Nieuwjaar. Ze kreeg centjes in dit envelopje.


hart op de rugkant


en dan dit taartje. Eerder vroeg ik wie er een vertaling van het patroon kon maken.
Tio heeft het gedaan voor mij en wel heel erg snel. En ik ben er heel blij mee.
De bedoeling was om taartjes voor mijn klas te haken, maar helaas vind ik toch meer mijn gading in het naaien.
De haakpen gaat aan de kant. misschien later nog eens maar ik naai veel liever.
Tot ik daar weer even genoeg van heb hé.


Groeten Katrientje

5 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb dat ook met sommige dingen, ik doe ze wel eens maar doe toch liever iets anders! Ze hebben alvast 1 taartje en het is zo te zien super gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Je bent weer goed bezig geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha! Mooi hoor!

    Ik naai overdag en ik haak 's avonds! Kan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan, haken is echt niks voor mij, dus als ik het kon zou ik beide gewoon mooi combineren, helaas blijft het enkel bij naaien en prutsen ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik lees: de haakpen gaat aan de kant, en hier staan nog zo een schoon sloefkes op voor babytjes. Ben al ne hele avond aan het proberen en krijg het niet echt klaar! probleem is dat die van ons al 7m is en ik ook niet aan patroontjes durf prutsen, maar leg die haaknaald maar niet te ver weg ;) ge doet dat goed! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen