woensdag 4 mei 2011

moederdag

Een tijdje geleden kreeg ik van deze dame een leuk swappakketje. Daar zat ook een roos gemaakt van wasspelden in om thee aan te hangen. Van dat moment had ik al het idee om dit in de klas te gebruiken voor het moederdagcadeau.
Dit was wat ik kreeg


Dit schilderden de kinderen en maakte er stipjes op.


We hielden de lege theezakjes bij en kleefden ze op de voorkant, dan een laagje vernis erover.


De kleuters schilderden ook de wasknijpers en ik kleefde ze erop.


Theezakjes eraan en klaar.

De Juf (ik dus) moet er wel nog een lintje aanmaken en inpakken.
En weet dat we met 25 in de klas zitten.

Prettige week verder.

Katrien

10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een jobje en echt supermooi, zal leuk zijn om te krijgen voor de mama's. Ik ben benieuwd naar hun reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk en origineel moederdagcadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, da's echt origineel!!! Die mama's gaan dolblij zijn!!! (uwe sjaal : over de helft af!! nog efkes geduld...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Wat zullen de mama's fier zijn op die mooie kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. daar gaan heel wat mama blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, daar zullen de moeders bij mee zijn, Groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en origineel idee. Daar worden heel wat moeders blij gemaakt.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap! De mama's zullen blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee!!! Je kunt er ook memo-briefjes ofzo aanhangen?! Fijn weekend vast! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen