maandag 3 januari 2011

potloodrol

Zoals bijna heel naaiend blogland heb ik een potloodrol gemaakt.
Mijn zoontje van drie is uitgenodigd op een verjaardagfeestje. Persoonlijk vind ik dat wel snel maar ook leuk.Eerste feestje woohow.
Er komt ook nog een rugzakje met haar naam op maar die kan je later bij mij bekijken. Nog in de maak.


De stofjes heb ik uit een doos van mijn Moeke (mama). En ook van mijn oma.
Nu hopen dat ze het een leuk kado gaat vinden.Want wat maak je voor een 3jarige?? suggesties zijn welkom.
Groeten Katrientje

4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo een potloodrol. Suggesties; een handpop, een naamslinger, een verjaardagskroon,... Drie jaar is echt niet makkelijk. Veel plezier voor de feestgangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knikkerzakje voor de jongens, zet ik er zelf bij dan vergeeet ik het niet

    BeantwoordenVerwijderen