woensdag 22 december 2010

secret santa aangekomen

Hij is er en ik ben er dolgelukkig mee.
Het pakje komt van hier: http://deejz.wordpress.com/
En het is echt mijn ding kijk zelf maar

Wat ik het liefste drink: lekkere vruchtenthee, een builtje om losse thee te schenken, een theekannetje, mooie wensen en......

Als kers op de taart deze prachtige oorbellen.
Met bijen
En dat is nu echt waar ik het meest van hou.
Ik ben met mijn gat in de boter gevallen. Dank je wel D.

Het mijne lijkt nog niet aangekomen of nog niet gepost, maar ik hoop dat ze even blij zal zijn als ikzelf.

Katrientje

;-)



7 opmerkingen:

  1. Wow wat een gulle gever, die oorbellen, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaa hier wil het wel openen (op stage werd het geblokkeerd hihi ik kon niet wachten), ik ben echt suuuuperblij dat je er blij mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Katrientje!
    Je pakje is vandaag toegekomen!
    Super super super bedankt!
    Ik vind het heel erg mooi en lief!
    Wat een super idee, dat je dat tasje helemaal zelf gevilt en gemaakt hebt, echt ongelooflijk!
    Ik post het morgen op m'n blog!
    Alvast heel wel bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal. Die thee zal wel lekker smaken in deze koude dagen! Mijn secret santa is ook toegekomen. Leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo'n persoonlijk cadeau te krijgen, dat is ook wel een mooie gave hé om iets te kiezen dat perfect bij de ontvanger zelf past!

    BeantwoordenVerwijderen